fredag 27. november 2015

~ Layout med project life kort ~

Da er det Siw sin tur til å blogge litt for Gode Minner igjen ♥

Layouter er min favoritt innen scrapping, men nå driver jeg å
lurer litt på dette med project life jeg også gitt..... Fikk en liten
utfordring når jeg var på Tønsbergtreffet siste helgen i oktober,
bruk pl-kort på layouten din. Likte utfordringen og fremover tipper
jeg at det blir flere layouter kombinert med alle de fine/tøffe/røffe/søte
 & kule tingene som brukes til project life :) Mulig jeg må kjøpe noen
lommer å teste det også etterhvert :)

I tillegg til pl-kort har jeg brukt litt forskjellige stempler, stensiler,
små hjerter/knapper/"smile"ramme i chipboard, div. stickers, enamel dots,
distress paint og litt restepapir.

Det aller meste her får du tak i hos Gode Minner ♥


  Scrappeklem fra Siw

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar