fredag 16. oktober 2015

~ Endelig eget navneskilt ~



Tuddelu, da er det Siw sin tur til å blogge litt.
Jeg har i flere år lovet min yngste datter å lage et skilt til døra hennes med navn på,
og endelig fikk jeg gjørt noe med det. Fornøyd frøken i hus da ♥

Tror alle vet at min favorittbutikk er Gode Minner,
og en av mine favoritter blant ark er Maja Design ♥♥
Tiril skulle selv få velge hvilke farger/stil hun ville ha på skiltet sitt,
og etter å ha tittet i ustillingsvinduet til GM en stund falt 
hun for et kort som superflinke Susanne i designteamet hadde laget.
Der var det brukt Maja ark, masse blonder og blomster, så der fant
jeg/vi inspirasjon til å komme igang.

Målene på akkurat dette navnskiltet er 17, 5 x 30.
Har brukt Ingvild Bolmes distressing tool rundt de aller fleste kantene her.

Er veldig glad i lag på lag ♥












Ting jeg har brukt her er fra Gode Minner

Bakgrunnsark - hvit bazzill
Mønsterark - Maja Design Vintage Baby

Blomster fra Gode Minner
blomst - hvit

Div. blonder og osteklut fra Gode Minner
blonde med perler - kjøpt i Polen
 
Bokstavene - Thickers Glass Slipper
 
 

 Vel, det var det jeg hadde for denne gang.


Klem fra Siw
 




1 kommentar: