søndag 11. desember 2011

11. Desember

Da er det allerede 11. desember, og 3. søndag i advent.
Veronica, datteren til Hege var innom butikken igår, 
der viste Merete hvordan hun hadde stemplet et motiv på silkepapir og overført det til stearinlys. 
Dette måtte Veronica hjem å prøve,
og til å være første gang synes vi resultatet ble flott.
Denne type stempeltrykk er svært detaljerte og resultatet blir derfor best på glatte ark.
Noe som gjør at de er godt egnet som motiv på stearinlys.
Vi har flere lekre motiver i butikken.

Til opplysning har sjefene bestemt
at vi ikke har søndagsåpent nå før jul.
Vi har vanlige åpningstider.
Legg igjen en kommentar, 
og du er med i trekningen av dagens kalendergave.

15 kommentarer:

  1. Så flink du er Veronica,nydelig og veldig koselig:))Klem Tove:))

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært Veronica!!!
    Skjønner godt at dere har søndagsfri, det hadde jeg hatt også!!!
    Klemmer Gro

    SvarSlett
  3. Kjempeflott lys du har laget, Veronica :)))
    Sånne har jeg lyst til å prøve meg på også.

    Klem Siwert

    SvarSlett
  4. Det ble både lekkert og personlig.
    God ide Veronica.
    Klem Marina W

    SvarSlett
  5. Halla... :) ønsker dere en god 3. søndag i advent... :) Lurt å holde stengt på søndager snupper... :) Dere legger sjela deres nok i butikken... :)

    SvarSlett
  6. Nydelig Veronica. Jeg også holder med dere i å ta søndagsfri.

    Line T

    SvarSlett
  7. Så flott det ble! herlig Veronica :-)

    Klem Stine

    SvarSlett
  8. så nydelige de var! Slike fikk jeg også lyst til å prøve meg på å lage:)

    SvarSlett
  9. Så flott det ble.

    Klem Grethe J

    SvarSlett
  10. Veldig koselig lys!! Det var til inspirasjon! ;) Kine Sivertsen

    SvarSlett
  11. Nydelig!
    Hilsen Merethe Holtung

    SvarSlett
  12. Det fikk du fint til Veronica,sa Merete.

    SvarSlett