tirsdag 10. august 2010

TUSEN TAKK!

Tusen takk til alle våre kunder for en fantastisk oppslutning om reåpningen vår i går! Det varmer og inspirerer at så mange tok seg tid til å komme innom. Stooor takk også til Siw i Designteamet vårt som brukte fridagen sin til å demonstrere bruk av glimmermist.
Vi hadde 2 konkurranser i butikken, vinneren av bildekonkurransen blir annonsert litt senere i uken. Der er premien et helt nytt stempel (enda ikke ferdig produsert), sponset av Papirdesign.
Konkurranse nummer to var å gjette hvor mange perler det var på glasset. Mange deltok og det var moro:-) Antall perler på glasset var: 1269 ! Det betyr at de aller fleste tippet for lite perler. Vi har allikevel en vinner som var veeeldig nærme, med kun en differanse på 6 perler! Vinneren er: Tone Kongsten med 1275 perler, GRATULERER! Du har vunnet denne flotte combopunchen fra Martha Stewart. I tillegg deler vi ut 3 trøstepremier, den første til Kathrine Berntsen som gjettet 1350 perler, den andre til Signe Wolden som gjettet 1184 perler og den siste til Carina Gundersom som gjettet 1046 perler på glasset. Dere får en boks med blomster, brads og perler. Gratulerer til vinnerene! Dere kan komme inn i butikken og hente premiene deres.
Igjen TUSEN TAKK til alle våre flotte kunder!

2 kommentarer:

  1. WOW - TUSEN TUSEN takk - tenk at jeg vant - også akkurat en sånn som jeg har sikla på hver gang jeg er innom dere;) Så flott - nå ble jeg glad - igjen TUSEN TUSEN TAKK!!!

    Dessuten må jeg virkelig ønske dere begge to lykke lykke til med butikken og håper inderlig at vi scrappere støtter opp om dere slik at butikken kan bestå!!!Og butikken er blitt såååå fin og fristende;)))

    Lykketilklem fra Tone:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerene!
    Såå flinke og kreative dere er!:) Gleder meg til å komme bort å se på alt det flotte som har kommet inn av nye varer..snaart!:)
    Lykke til så lenge.
    Klem,Ellen:)

    SvarSlett