torsdag 4. februar 2010

Nye varer !

Da er jeg ferdig med å pakke opp nye varer i butikken.
Vi har fått inn nye BasicGrey papirer med mye embelishment.
Lekre papirer fra Paperloft og bryllupserien Mr. & Mrs - ark og embelishment fra TPC studio.

Vi har også fått inn papirer fra Nikki Sivils og Bella blvd, "morsomme og spreke" design.

Blomster fra Prima  og  Irene`s Garden, stempler fra Autumn Leaves og Inkadinkado.
Tote og oppbevaring for bånd + flere typer stempelputer, MANGE farger.
Dette er noen av varerene som har kommet.
Vil også minne dere om at vi er åpent til kl 20.00 ikveld.
Vi Sees :-)

4 kommentarer:

  1. Har nettopp vært i butikken, og de arkene var kjempe fine. Likte tykkelsen på de og fargene :) Gleder meg til å bruke dem.

    Elin, de nye blomstene er kjempe fine, gleder meg til å scrappe i morgen.

    SvarSlett
  2. Åååå, tror jeg må ta meg en tur til Tønsberg NÅ!!

    SvarSlett
  3. Du er velkommen Kjersti :-)

    SvarSlett
  4. Kos deg med scrapping idag Jennifer.
    Flott at du likte blomstene, må vist bestille flere av dem.

    SvarSlett